Garantia produselor

Garantia produselor

Garantia este oferita de societatatea noastra in calitate de vanzator in concordanta cu prevederile OUG 140/2021 si OG 21/1992, (r2) acte normative destinate clientilor persoane fizice si pe teritoriul Romaniei. Garantia de conformitate pentru bunuri noi se acorda persoanelor fizice (consumatori) pe o perioada de 2 ani de la momentul livrarii, respectiv de 1 an pentru un bun de ocazie/resigilat. Produsele resigilate sunt produse noi ale caror ambalaje au fost deschise, fiind din cele returnate de clienti in termenul legal de 14 zile ori produse ce au fost testate sau expluse in showroom. Absolut toate produsele "Resigilate" sunt testate amanuntit inainte de a fi oferite spre vanzare. In cazul persoanelor juridice, garantia de conformitate oferita este de 1 an si se acorda conform art 1707-1718 din Codul Civil. Constatarea neconformitatilor si asigurarea garantiei sunt in responsabilitatea noastra. Pentru a elimina riscul de pierdere, certificatul de garantie se trimite pe suport durabil in contul de client/ email pentru fiecare comanda in parte, daca nu te rugam sa scrii prin email la adresa luvessa.shop@gmail.com

Modalitati de asigurare a garantiei de conformitate

In caz de neconformitate, beneficiati de urmatoarele masuri corective (in aceasta ordine):

a) aducerea in conformitate prin reparare sau prin inlocuire (daca bunul nu poate fi reparat),

b) reducerea proportionala a pretului (daca neconformitatea este minora),

c) incetarea contractului si returnarea contravalorii (daca repararea sau inlocuirea nu pot fi efectuate).

Ca particularitate, in caz de neconformitate ( constatata si confirmata de vanzator) in primele 30 zile de la achitionare, se va dispune direct inlocuirea produsului

ATENTIE!

Produsele pentru garantie se vor ridica de catre firma de curierat la solicitarea noastra. Te rugam sa completezi informatiile solicitate in formular. Dupa aprobarea solicitarii tale, in aproximativ 2 zile, va veni curierul sa ridice produsul. Te rugam ambaleaza produsul cu grija inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului. Produsul va fi adus de catre curier in service-ul de receptie luvessa.ro.

Efectuam verificarea aspectelor reclamate si diagnosticarea bunului pentru a se constata daca acesta face sau nu obiectul acordarii garantiei. In cazul in care neconformitatea se confirma si este remediata prin reparatie, garantia se prelungeste cu timpul de nefunctionare a bunului. Aducerea in conformitate prin reparare sau inlocuire se realizeaza intr-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul aducerii la cunostinta. In cazul in care neconformitatea este remediata prin inlocuire, va fi acordat un nou termenul de garantie de 2 ani pentru bunul inlocuit.

Mai multe detalii privind drepturile si obligatiile dvs in ceea ce priveste garantia precum si conditiile prin care se pierde dreptul la garantie le regasiti in certificatul de garantie precum si in intructiunile din manualul de utilizare care va sunt oferite pe un suport durabil la achizitionarea produselor. Va recomandam sa respectati conditiile mentionate in acestea pentru acordarea garantiei

Recomandari privind ambalarea si transmiterea produselor defecte

Unele bunuri comercializate pot fi fragile motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garantiei, recomandam ambalarea corespunzatoare astfel incat sa ajunga intacte si in siguranta in posesia noastra. Dvs nu sunteti obligat sa pastrati ambalajul original pe perioada acordarii garantiei insa recomandam ca produsele sa fie impachetate si ambalate, astfel incat sa nu existe posibilitatea deplasarii acestora in interiorul ambalajului. Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate marimii si greutatii produselor transportate. bunurile nu trebuie sa se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie sa existe un spatiu de 5-6 cm intre produs si peretii cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua socul in cazul unui impact. Recomandam umplerea spatiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singura cutie, trebuie asigurate ca acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protectie precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule.

Se recomanda urmatoarele tipuri de ambalaje :

• Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare

• Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.

• Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.

• Cutie de lemn umpluta cu polistiren.

• Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.

Conditii generale de neacordare a garantiei:

• bunul a fost, dupa caz, utilizat sau intretinut necorespunzator/impropriu fiind, dupa caz, expus la foc sau apa, suprasarcini de tensiune, suprasolicitare tehnica fara un nivel optim de racire, temperaturi de inghet sau extrem de calde, presiuni ridicate/scazute, lovituri, zgarieturi, socuri mecanice, substante chimice corozive, produse de curatare abrazive, impuritati, etc cauzand deteriorarea mecanica, termica, electrica, electronica, plastica a suprafetei si materialului de baza sau a pieselor/componentelor din interior, (contrar instructiunilor certificatului de garantie, instructiunilor specifice sau conditiilor de operare mentionate in manualul bunului sau pe eticheta ce insotesc bunul).

• bunul a fost supus, dupa caz, unor lucrari de montaj, instalare, interventii service neautorizate, cu/fara deteriorarea sau inlocuirea pieselor/componentelor sau cu piese de schimb, lubrefianti, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producator / importator

• bunula fost utilizat in alt scop decat cel casnic (utilizare excesiva, comerciala sau industriala) ce conduce la anularea calitatii de consumator sau in alte scopuri decat cele pentru care a fost construit/fabricat.

• bunul a fost utilizat si ingrijit/intretinut necorespunzator sau defectuos contrar instructiunilor specifice din manualul de utilizare

• bunul prezinta deteriorari, precum zgarieturi sau fisuri ale produsului care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, fiind neconformitasi acceptate de catre dvs.

• Bunul prezinta doar o uzura/exploare normala, conform scopului si destinatiei pentru care a fost produs precum si nivelului de utilizare a acestuia (uzura specifica in functie de tipul de bun), mentenanta si reglajele periodice nefacand obiectul garantiei.

• Bunul nu este insotit de dovada documentelor care sa ateste calitatea de client (certificat de garantie completat sau factura/bonului) sau seria si tipul produsului mentionate pe eticheta nu au fost protejate (nu sunt lizibile), sau au fost modificate, sterse sau inlocuite. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic si neaparat inainte de trimiterea produselor la garantie.

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat pentru a evita deteriorarea acestora cauzata de conditiile de transport) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie sau a certificatului de garantie ce-l gasesti in contul de client pentru fiecare comanda in parte.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

DEPARTAMENTUL DE SERVICE

Punct de predare / adresa de livrare a produselor pentru reparatie.

Adresa: Jud. Gorj, Mun. Targu Jiu, Str. Ana Ipatescu, Nr.171

Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00

Email: luvessa.shop@gmail.com

Telefon: 0775 150 546